Najnoviji članci

Swiss Halley agencija

Zakon privlacenja-kljuc

26.11.11.

Strast za torbama visoke mode

Tri vrste kože za obojeni model torbe Louis Vuitton (2.490 evra).
Ne postoji žena kojoj torbe nisu strast: međutim, razlikuju se tačke gledišta svake od njih. Neke žene više vole vrećaste torbe, druge pak biraju mini-tašnice... Koji god model preferirate, magazin Elle nudi jedinstvene primerke bazirane na modnoj fantaziji.
Ono što je ovde važno jeste vizuelni "udarac" u psihološkom smislu, možemo slobodno dodati. Francuski sociolog, inače strastveni ljubitelj mode, Žan Klod Kaufman, u knjizi "Torba-mali svet ljubavi" savršeno objašnjava kako svaka žena zamišlja relaciju sa torbom, koja nije ni malo površna:neke žene vole da sa sobom ponesu čitavu kuću, jer žele sve na dohvat ruke, druge žene vole osećaj lakoće, naročito kada putuju, te je prevelika torba za njih samo teret, a neke žene ne vole da nose ništa sa sobom, tako se osećaju oslobođene od obaveza.


Zvezdana prašina i šljokice na torbi Dolce&Gabbana.
Zlatni tonaliteti na mekanoj torbi Chanel (1.990 evra).
Igra uglova sa engleskim načinom šivenja:torba Hermès.
Originalan trend torbe inspirisane šoping vrećicama: Salvatore Ferragamo (1.950 evra).
Dupla tekstura od pitona i reptila u boji: Tod's (1.100 evra). 
Od krzna i od pitona, torbica sa ručkama: Prada.
Ručna torbica od napa kože: Burberry Prorsum (1700 evra).
Maksi-šoper torba od kože sa tapaciranim unutražnjim delom takođe od kože, Fendi (3.780 evra).
Tvrda lakirana torba sa amajlijama, Dior.

1 коментар:

Анониман је рекао...

Genijalno!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...